gebeanni bana gerçekten inanılmaz geliyor. Gezmeye gidiyorsan bir otel ayarlarsın. Hamileliği, uygunluğu, isteyip istemediğimizi geçtim. Onca insanı şu an doyurmak o kadar maliyetli ki… kahvaltılık ürünlerin fiyatı vs. Yani yok öyle bir dünya. Gezmeye gidebiliyorsan bir otel ayarlar gezersin, kimsenin evi pansiyon değil! Rica ederim kabul etmeyin ya.