Hanimlar ben bebeğimin geç hareketlerini hissettim her ultrasona girdimde uyuyor gram hareket etmio ama 22 haftadan sonra hareketlerinde artış oldu şuan 26 hafta bazen sağ belimin köşesinde sırta doğru bir şişiyor karnım komple sağa kayıyor gibi ve ordan vuruyor tatlı vurmaları yerini biraz daha ağrıya bıraktı çok değil ama yaklaşık on dk önce sağ göğüs kafesim kırılacak sandım öyle baskı öyle baskı oldu ki git gide kafesin altına doğru oldu karnımı açtım avuç içim kadr yuvarlak top gibi bişey durmuş avuç içim kadrdi dokundum da sağ karnımın tamamı sis sol kısmı inmişti hep vuruyor vurmaları acitmiyor ama genelde karnimda bir köşeye baskı yapio çıkacak gibi sanki göğüs kafesimden çıkacaktı her beş on dk da bir karnımın başka yerinde dönen visey var bı bakiom karın alt bı bakiom yukarı göğüs kafesine doğru bazen bele doğru sonuna kadr zorlio henüz 26 hafta acaba yeri geniş ondan mı bu kadr rahat daha sonra hareketleri kisitlanio mu bunu yaşayan varmı 38 40 haftalara kadr daha mı zorluyor nasıl oluyor kimisi dio benim ki aşırı sessizdi normaldi benimki mi anormal