Birisi00 Nergiz7 Kendime ait olduğu icin kullaniyorum birkaz kez. 3 bıcakli olmasina özen gösteriyorum.
sukran0046 Nergiz7 bnde kullanıyorum bi kac kez ama şuan zor oluyor 31 haftalık olduk agdaya başlayacam en azindan daha uzun sürer çıkması
Yenianne7 Nergiz7 Normalde iki kere filan kullanırdım ama hamilelik dönemi boyunca kullandığımı direk atıyorum pas olma riskine karşı