cgdmkckr Merhabalar 🤗 32haftalık ikiz erkek bebeklerimi beklıyorum. Bebeklerimin kafası aşağıda normal doğum pozisyonundaymış doktorum normal yapabilirsin dedi. Benim merak ettiğim ikizleri normal doğuran annelerin yorumları. Nasıl geçti kaçıncı haftada doğum yaptılar? sezeryan mı normal dogum mu?
Hulyalp cgdmkckr @Sultan42 ikiz ve normal dogum yapmis canim. Insallah bize de nasip olur. Tabi benim ilki sezaryan ama yine de normal dogurmak isterimmm
cgdmkckr Hulyalp Bende korkuyorum ama normal doğumun ne kadar önemli oldugununda farkındayım inşallah yapabilirim bende o gücü bulmak istiyorum. İkizleri normal doguranlar anlatsa belki cesaretlenirim 😀
Hulyalp cgdmkckr az gecmise bak canim orda anlatmis. Yaparsin normal dogum korkulacak bisey degil. Ikiz her zaman risk ama olmaz diye de birsey yok. Iyi bir hastane ve doktorla hersey istedigin gibi olur insallah
cgdmkckr Hulyalp Evet baktım şimdi. İnşallah bakalım görecem neler olcak 🙂 hayırlısıyla saglıkla gelsinler de 🤗