Bana öncesinde bişey yiyip içme demişlerdi zaten ama serum takılıydi tabi hep okuldayken doğumhane de de staj yapmıştım orda da görmüştüm çişini de büyük tuvaletini de yaoan oluyodu gayet normal karşılanıyor kimse şaşırmıyo insan da o anda onu düşünmüyo zaten hatta bebek tam çıkacağında büyük tuvaletin gelmiş gibi hissediyosun yap yap sakın tutma diyorlar