Patito__ kendimden şüphe edicem 😅 bana göre de silik çizgi var çünkü. Yarın doktora gidince belli olur. 13 yaşından beri adet oluyorum hiç böyle olmadı adetim hatta hep çok yoğun olurdu. Ne ertesi gün hapı kullandığımda ne de geciktirici kullandığımda bu kadar az oldu. Ped hiçbir şekilde lekelenmiyo çünkü gebelik değilse de neden olduğunu merak ediyorum belki başına gelen vardır diye buraya da yazayım dedim 😅