Dilan3404 Siz kalp atışıni kaçıncı haftada duydunuz en geç kaçınca haftada duyuluyor lütfen bilgilerinizi paylaşırsamisiniz🙃
e0d0a0 7+3 hala duyulmadı bugün geldim doktordan iki gün daha bekleyelim duyulmazsa kürtaj dediler bana
Gamzeeeg Bulutabioluyor ben 6+2 olmama rağmen kürtaj dedi doktor kalp atışını duymadı kese var bebek var ama kalp atışı yok
e0d0a0 Bulutabioluyor bebek göründü bugün ama kalp atışı duyulması lazımdı dediler hemen kürtaja karar veriyorlar beklemek istiyorum ben dedim zehirler ama sizin bilginiz olsun dediler
e0d0a0 Bulutabioluyor özele gidiyorum bu 3 doktor değiştirişim özelde 3 ü de aynısını söyledi kürtaj diyorlar bebek var gözüktü bugün ama kalp atışı yok zehirler sizi diyor hepsi de bekleyeceğim gene kanama vs belirtiler olana kadar
Bulutabioluyor Gamzeeeg ozeld ekasap gibiler 6.haftada bile kalp atışı yok deyip kürtaj diolar çünkü ondan para pirim alio pislikler bekle bacım bekle eğer kanaman belirtin yoksa bekle benim 6+2de doktor daha kalp atışı için çok erken dedi mesela kanma yok belirtilerin devam ediyorsa gubenipde kürtaja oturma
Gamzeeeg Bulutabioluyor kanamam vs hiç bişey olmadı daha bir kaç gün daha bekleyip farklı bir doktora gideceğim 😔
Dilan3404 Dilan3404 Dilan3404 Betul-97 teşekkür ederim ben geçen hafta hastaneye gittim kanamam vardı diye biliyordum dusuk tehlikem var hani gözlem amaçlı birsy yaparlar diye gittim benim gec donlenme olmus kendi doktorum öyle dedi bu acil doktor yok kalbi atmiyor kurtas dedi başka bir utrosunala bakalım dedi gittim ordaki doktor bana erken dedi psikolojimi bozudlar bende tüm riskleri göz önüne alıp imza atım çıktım cuma günü kendi doktoruma gidicem dua edermisiniz
Bulutabioluyor Gamzeeeg kesinlikle farklı doktora gidin mümkünse devlet doktoruna gidin onlar özel doktorlari kadar gaddar degil
Gamzeeeg Suhiss ısrarla sordum 6. Haftada duyulması lazım duyulmazsa sağlıklı gebebelik değildir dedi o yüzden kürtaj olman lazım dedi