Yarennasal Kızlar merhaba bugün aşılama oldum 12-13 saat geçmesine rağmen kasıklarım da ve karnım da çok şiddetli ağrı ve sancı var karnımda taş gibi normal mi sizce bu kadar uzun süre ağrı olması yürüyemiyorum bile