Zilan_Drsn Kızlar 23+1 günlük olduk dünden beri fazla hareket hissetmiyorum ya hafif bi iki tane hissediyorum bir süre yine hisetmiyorum yaşayan varmı bu durumu
Annecibebe Zilan_Drsn Bu haftalarda normal canım ben 30 . Haftaya kadar böyleydim sık hissetmezdim her bebek aynı olmuyor ki sürekli hareket halinde olmuyorlar uyuyorlar vs. İlerleyen haftalarda daha net hissedersin :)
gencbir_anne Zilan_Drsn 28 den sonra düzene giriyor bebek hareketleri ben de yaşamıştım ama içim rahat etsin diyorsan bi kontrole gidebilirsin
Nesli46 Zilan_Drsn bebek pozisyonundan kaynaklı yavrum 3 gün bende günde 1 kez zar zor hissediyordum şimdi 26 hafta oldu kıpır kıpır😇
MadameNoire Zilan_Drsn benimde 25 e kadar böyleydi 27 ile 30 da baya hareketlendi 32 oldum yeri daraldığı için hareketleri var ama sert tekme yok .. endişelenme önemli olan saat içinde hareket etmesi..