Kızlar lütfen bilginiz yoksa bile üstte kalsın yorum yapın 21+3 haftalık hamileyim sanırım tansiyonum var tam bilmiyorum ama dünde burnum kanadı başım dönüyor randevuma daha var doktora söylesem gel dicek e gitsem de test ister özel hastane maksat para almaları zaten sağlık ocağına gitsem bakarlar mı sizde varsa gebelik tansiyonu belirtileri nelerdi