Ozgeeex 38 haftayım 3,400 kilosu ama benim sezaryen olcak ve gebelik şekerim var ondan kaynaklıda kilolu bebek
Hemde eşim ve bende uzun boylu yapılıyz bundan kaynaklı da normal diyor doktor
Eğer sağlığı yerindeyse sıkıntı etmeyin hem normal bekliyorsunuz daha kolay olur doğunca da kilo alır