Bipolyanna canım bende kullanıcam ama lohusalıktan vs sonra. Şimdi hiçbir kimyasal özellikle o bölgemize kullanmayı doğru bulmuyorum ben. Hamilelikten önce tüy dökücü krem kullanırdım mesela hamileliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım jiletle devam ediyorum o bölgeme. Koltuk altıma bile beyazlatıcı kullanmıyorum yoksa aklımda bende kullanmak istiyorum