Patito__ tek doz metotraksat iğnesi yapıldı kalçadan yapılıyor biraz yakıyor ama sonrasında normal hayatına devam edebiliyorsun. Bazı yan etkileri olabiliyor mide bulantısı saç dökülmesi gibi. 4 ayrı doktora gittim bu süreçte ne kadar korunmak gerekir diye hepsi farklı şeyler söyledi. Şu an ki doktorum 6 ay dedi. Bende 6 ay bekledim. Gebelik düşündüğümüz ay da rahim filmi çektirdim. Şu an 5aylık hamileyim.🌸 inşallah sürecin sıkıntısız bir şekilde devam eder.🙏🏻