Burcuaydmr Gggg-12 bizde 12. Haftada %90 kız dedi 16da %1500 erkek dedi beynimiz yandı valla bende şüpheliyim 😀😀😀
Burcuaydmr Mesen yok canım 3 haftaya tekrar gidicez doktorum da isim yapmış biri yaşadığım yerde de diğer doktorlarda da içime yatan olmadı ama değiştirmeyi düşünmedim değil 🥲
Gggg-12 Mesen yok ya bende risk olduğu için doğduğunda kendini kurtaracağı zamana kadar hiç bir şey almadım şimdi 2 haftada herşeyi tamam çok az eksiği kaldı
gdzalp18 Seldahilal bizde 20+3 dün detaylıya gittik herşey yolundaymış çok şükür 11. Hafta da kesin erkek denmişti sonradan değişti tabi bi kızım olacak 🌸 bende kalça ağrısı fena bi şekilde birde mise bulantım hala geçmedi
Seldahilal gdzalp18 oh çok şükür cnm hadi ya benimde belki netleşir artık detaylida🤭benimde ara ara bulantılarım oluyor
Mesen Burcuaydmr ay bende Cok merak ediyorum zor duruyorum gitmemek için ya 13+4 şuanda Hergün niyetleniyorum gitmeye 😂ama böyle değişen yorumlar görünce de bekle en azından net olsun diyorum sonra kafam karışiyor😂
Burcuaydmr Mesen insan zor duruyor vallahi ama en güzeli erken öğrenmemek keşke söylemeseler emin olmadan bence acele etme kafanın karışmasındansa merak daha iyi 😀❤️🥰
Pofidik123_ Seldahilal 14 ve 18 ikisinde de net görüyorum kız dedi ki bu ay detaylı var ortada baktıracam