Tubakaba İki senedir bosch serie6 9kg kullanıyorum. Çok memnunum. Sadece lastikli çarşaf attığımda tüm çamaşırı içine topluyor içinde kalan çamaşırlar nemli çıkabiliyor. Onun için de kurutma topu kullananlar var bir de öyle deneyeceğim. Evimde kedi var bu yüzden kıyafetlerimiz çok tüyleniyor ama kurutmaya atınca tozsuz tüysüz yumuşacık çıkıyor çamaşırlar. Çıkar çıkmaz al katla koy dolaba aşırı pratik. Bu arada ablam da hem kurutma hem yıkama şeklinde olan ikisi bir aradayı kullanıyor ama hiç memnun değil. Kurutma kısmı tam performansını gösteremiyor.