Bende 18+6yım benimde kaşıkta ağrı oluyo ama anlık oluyo sanırım kızım orayı tekmeliyor bide bişey sorucam ya dün gece çok oynadı uyutmadı bugünde sayılı 1kaç kez vurdu korkuyorum ya o kadar dürtüklüyorum yok banamısın demiyo tepki yok normal mi sizce