Cimen_dzn Merhaba güzel anneler ,ikiz erkek çocuklarım var 3 yaşındalar.ve 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim.cevremdekilerin yarısı aldır yarısı aldırma diyor sizce ne yapmalıyım.nasil bir yol izlemeliyim . baş edebilir miyim .bi akıl tavsiye verin 😶😑
esolinaaaaa Cimen_dzn Allahım dağına göre karını veriyor canım 🤲🏻 sana ikiz çocuktan sonra yine bir evlat nasip gördüyse sabrını da verir 🥰
Cilginanne2bebeli68 Cimen_dzn sakin onları dinleme bakacak çekecek doğuracak onları değil ya zaten ogullarin büyümüş allah bi güç kuvvet verir elbet benim kızım 15 aylik 2 aylik gebeyim bana da dediler niye erken kaldin diye ama asla aldır falan demedi deseydi ağzının payını verirdim bi guzel