annee-adayiii Sevgili anneler sizce ana kucağı gerekli mi? Siz hangi modeli aldınız 😕 aşırı kararsızımmm
Tatar59 annee-adayiii bence gerekli biz çok kullandık kızımda. Oğlumda da kullanicaz. Vauva Pronto almıştık. Ana dizi diye geçiyor bizimki sağa sola sallaniyo beşik gibi.
tubik_ annee-adayiii evet bence gerekli. Kızımda da kullandım bu yeni bebeğimde de kullanacağım nasipse. Pierre cardin in
Pol_en Bende p. cardin aldım daha uzun süre kullansın diye ama elektrikli olanlarda kaldı aklım 🤭 henüz doğunca bakacağım gereklimiymiş 🥹
Havvakc annee-adayiii abimin ikizleri vardı onda da almadık ben de almadım düşünmüyorum da. Bu tercih meselesi ve bebeğin sevip sevmeme durumuna bağlı.
Pol_en efef bende 3 ay önce trdy. 1300 e almıştım şuan benim aldığım renk 2200 görünüyor aynı sitede farklı yerde indirimdeyse alın bence ☺️
AnneBi annee-adayiii yoğun tavsiye üzerine elele’nin sallanan şarkı çalan modelini aldım, kullanamnlar cok memnun ben daha deneyemedim
yelizerduran annee-adayiii çevremdeki yeni bebekli herkes kesin almalısın hayat kurtarıyor dedi o yüzden bende bu hafta 4moms alacağım ama çok pahalı olduğu için temiz bir ikinci el buldum onu alacağım
mickey yelizerduran Peki onu kaç aya kadar kullanabiliyor. Bende elektrikli yada diğeri arasında kaldım
Yaren3442 Bende merfbayb aldım ilk cocugumda kullanmamıştım kullananlar rahatlik olduğunu söyledi deneyip gorecez inşallah sever 😊