Serenaypolatt Kızlar merhaba etlik şehir hastanesine gidiyorum başından beri fakat Bilkent şehir hastanesine giden herkes memnun aranızda varmı giden bilgilendirirmisiniz 37+0 haftam hastane değişikliği yapabilirmiyim
Sym_nr Serenaypolatt bende 34+3 haftalığım bilkente gidiyorum necati hançerlioğullarına sürekli randevu almaya çalışıyorum şimdiye kadar herşeyden memnun kaldım ama 37 haftadan sonra değiştirebilir misin bilemedim canım yaa bi randevu al git istersen
Nuraslanklc Serenaypolatt ilk gebeliğim de 2019 da Bilkent e gittim her zaman Necati hocaya randevu aldım 2020 dede doğum yaptım çok memnun kalmıştım şimdi yine aynı şekilde ilerliyorum Necati hoca çok iyi sağolsun o nereye ben oraya şahsen 😌 randevu bulabilirsen bir git belki mümkündür bu haftada hastane değiştirmek
Mrv1117 Nuraslanklc ilk defa gideceğim Necati hocaya planlı sezeryan için kendisine rica etsek doğuma girermi acaba onda mi doğum yapmıştıniz?
Serenaypolatt Sordum hastane değişikliği olabiliyormuş Necati hoca 15 gün sonrasına randevu bar son haftalarımdayım zaten nasıl yapcam bilmiyorum ama orada yapacağım sanırsam doğumumu . Odalar nasıl , ebeler ilgili mi doğuma hazırlıyorlar mı bilgilendirirmisiniz
Nuraslanklc Mrv1117 şansıma o gün nobetciydi ama nöbet değişimi sonrasına denk geldi doğumum maalesef dogumuma girmedi rica üzerine yapabileceğini sanmıyorum çünkü hangi Dr nobetciyse o ilgileniyor diye biliyorum
Mrv1117 Nuraslanklc anladım teşekkürler sezeryan dogummu oldu güzel ilerledimi ameliyat süreci dikişleriniz iyimiydi
Nuraslanklc Mrv1117 hayır normaldi dikiş konusunda sorun yaşamadım herşey çok güzel ilerledi süreci hala çok güzel hatırlıyorum ikinci doğum için de sabırsızlanıyorum hatta 🥰
Hcrycl Mrv1117 bi siz bi ben günlerdir bilgi almaya çabalıyoruz zor durumdayız aklımızda bissürü soru işareti
Hcrycl Mrv1117 ama inşallah ben yarın sezeryan olucam Bilkent’te şimdiye kadar edindiğim bilgiler nöbetçi hangi doktor varsa o giriyor seçemiyoruz doktoru Allah iyi insanlarla karşılaştırsın Dikiş konusunu doktora sordum normal şimdi önceki dikişin gibi hiç korkma sadece iki ucundan ip bırakıyoruz onu da saniyelik oluyor hastaneye 10 gün sonra kontrole çağırıyoruz hissetmeden alıyoruz dedi şu süreçte sağlıkla doğum sorunsuz doğum ve güzel bir sezeryan sonrası dönüş için dualar edelim birbirimize sonrasında sorularınız olursa daha deneyimli olacağım için bilgi vermeye çalışırım
Mrv1117 Hcrycl rabbim kucagina sağlıkla almayı nasip etsin inşallah yeni hamileyim bende ilki biraz zor olduğu için korkuyorm devlette nasıl ilerliyo süreç bilmiyorm ameliyat sürecin ve sonrası nasıl geçerse bilgi verirmisin ?
Hcrycl Mrv1117 özel hastanede doğum yapmıştım bundan önce tekrar hastaneye gelip bebeğin ilk testlerini yaptırmıştım ama burda öyle değil kadın doğum da çocuk doktoru da sizi kontrol ediyor bilgi veriyor ve ilk testler hep odan da yanında yapılıyor kaç defa bez hediyesi de geldi hastane tarafından psişik kremi de ve hemşireler bir sorun olduğunda hemen yardım ediyor hiç korkma kimseyi dinleme Alalha dua et bizim iyi insanlarla karşılaştırsın herkesin doğum hikayesi farklı umarım şeninde güzel geçer gerçekten her ayrıntısına kadar yazdım benim yaşadıklarım bunlar sen ne yaşarsın bilmiyorum ama o kadar kötü yorumdan sonra özel hastanede bu hizmet yok bunu söyleyebilirim
Hcrycl Doğum yaptım çok şükür elhamdulillah Birazdan da taburcu olacağız Allahım a şükürler olsun ki çok çok güzel geçti benim doğum cuma günüydü ama perşembeye aldılar çok ağladım çok korktum doğuma gidene kadar ama gerçekten sabahtan akşama kadar herseyi anlatacağım Allah iyi insanlarla karşılaştırsın çok dua ettim ve iyi ki de gelmişim diye ayrılacağım birazdan Hastane ye girdiğimden itibaren o kadar ilgili bir ekip karşıladı ki sabah 6 da geldik acilde muayene edildi yatış verildi beni odaya getirdiler doğum haneye orda bir oda da üzerimi çıkardılar varis çorabı verdiler ilk defa böyle briseyle karşılaştım canım kuzum tatlım diye kaçtane hemşire geldi doktor geldi bilmiyorum biz biraz sınava denk geldik yani bizim doğuma doçentler doktorlar hep girdiler önce ultrason a götürdüler hersey yolunda gözüktüğü için 8 e geliyordu saat beni sedyeyle yatırıp ameliyat haneye götürdüler hatta giderken beni götüren doktor ve arkamda kaç kişilik ekip konuşa konuşa gittik içeri girdiğimde belden uyusturma yaptılar ben IrDA çok korktum çok gerildim hersey başlıyor diye o yüzden kendimi sıkmışım ameliyat sonrası ense boyun ağrısı çektim sakın sen yapma rahat ol bacaklarım uyuştu yatırdılar hersey başladı konuşa konuşa yaptık sezeryanı bebek geldi dünya ya bizi bekleme yerine aldılar ameliyat haneden itibaren bebekle ilgilenen bir hemşire de bizimle geldi çok yorum okumuştum bebeği giydirmiyorlar sadece şapka diye ama herseyi giydirdiler ısıttılar kıyafeti benim tansiyonum düştüğü için biraz fazla bekledim IrDA bebeği emzirttiler bana sonra odamıza geldik odalar temiz iki kişilik tek kişilik gelir gelmez hemşireler etrafında fır dönüyor yardımcı oluyor karnıma kum torbası kıydular sonra su sıvı içmeye başladım bastırma olayı var karnına ama inan çok uzun süreli bir acı değil sonra gaz çıkar yemek ye dendi yemeğinizi de yedik kaç kere hemşire geldi ağrı kesici serum yaptı suan hatırlamıyorum ama her seferinde bilgilendirdiler bol bol konuştular
doktoralianne Hcrycl bu yazınızı tam olarak okumamıştım. Spinal yapılmış. Çok sevindim. Benim yanımda sadece eşim olacak sorun olur mu.
Mrv1117 Hcrycl gözün aydın canım Allah analı babalı büyütsün 😊 benim doğumum da güzel geçer inşallah rabbim iyilerle karşılaştırsın yorumun iyi geldi çok dusunuyorm hastane konusunda teşekkür ederim