Edaa1334 merhaba cnm herkeste farklidir bu baslangic kiminde nisan once gelir haftalar once kiminde su gelir bikac gun sonra dogum olur kiminde hepsi ayni anda ayni gun olur.ben 2 normal dogum yapmis biri olarak yazim,ilk kizimda iri bebek diye erken aldilar suyumu patlatip suni sanci aldim o sekilde dogumum gerceklesti oglumda direk suyle birlikte oglum cikti 3 saat sanci cektim.ama genelde sanci oluyor gaz sancisi gibi degil belden kasiga kasiktan bele dalgalanir gibi sirtada vurabiliyor bu agri.bu dogum sancisi bide dogumun baslangici var ondada ikinma hissi geliyor dogumun basladigini ordan anliyorsun.bildigin buyuk cisin gelmis gibi otomatik ikinma hissi oda dogumun basladigini gsteriyor.ama cok guzel bir his suan 31 haftalik hamileyim kizima bakalim bu tecrubem nasil olacak :) cunku 10 tanede dogursan her hamilelik farkli dogum hikayesi farkli umarim yardimci olabilmisimdir 💗