yeniannna34 Mother__25 Ben 2021 yılında çam ve sakurada yaptım hijyen ve her konuda çok güzel geçti benim doğumum çok memnunum herkesın doğumu farklıdır inanın arkadaşım da 9 ay önce orda sezeryan oldu oda çok çok memnun şimdi imkanım var ama yine oraya gideceğim çoğu kişinin negatif hikayesını duydukça insan ürküyor ama korkmayın herkesin farklı geçer bu özelde bile aynıdır
KuzeyinAnnesi10 Busrabusra33 @Mother__25 etiketledim bakabilirsiniz canım yine aklına takılan olursa sorabilirsin
Brokoli Dün ya da önceki gün vardı kötü bir doğum hikayesi oradan. Kötü dikilmis bir şeyler olmuş, koridorlarda sancı çekmiş gibi şeyler yazilmisti
KuzeyinAnnesi10 Brokoli çok saçma kesinlikle imkansız kocaman tek kişilik odaları var sancı için boş ter temiz . Dikiş konusuna gelince çok güzel dikişlerim hiç sorunsuz izi bile zor beli oluyor dahab50 gün oldu o biraz da bakım meselesi enfeksiyon kaptirdiysa o hastanenin suçu değil
Mother__25 Bende 2021de doğum yaptım orda memnundum ebeler hemşireler birazcık suratsizdi o kadar doktor çok ttali filmiydi odam kocamndo tekdim odamda.Ayrica kendi odamda doğum yapmıştım.Hala öylemi merak ediyorum