Ya nasıl yaralıyım bu konuda bi bilseniz. Hamilelikten önce böyle içmiyordum. Şimdi canım öyle çekiyor ki eskisinden daha çok içmek istiyorum. Eşim içiyor ben de bazen onun yarımını bazen direkt yakıp içiyorum, hafif sigaralar alıp ondan deniyorum ama bir şekilde içiyorum. Bir arkadaşım gebelikte tamamen alkol+ sigara ve gece klübü şeklinde takılmıştı, tosun gibi bir oğlu var. Tabi ki herkesin aynı olacak demiyorum ama vicdan azabıyla bağımlılık arasındayım. Günde 5-6 tane içiyorum. Sağlıklı yemekler yiyip ardına sigara yakıyorum. Eşim kızıyor ama içmeyince stresle daha çok sorun çıkarıyorum. Bebek doğduğunda bi sorun olursa herkes yüzüme bakıp sigaradan oldu diyecek. Bıçak gibi kesip bırakmak istiyorum