Bume Folikasit kullandınız mı kullanmayanlar bi zararını gördü mü ya da kullananlar . Aktif folat tercih edenler var mı ?
Yenianne7 Bume Folat formunu kullandım. Benimki Ocean marka idi. Doktoruma sordum o da önerdi içeriği de temiz
Emoztrk Bume ilk çocuğumda kullandım ikincide de kullanıyorum şuan ama etrafımda kullanmayıpta zararını gören olmadı şimdiye kadar ama ben kullanma taraftarıyım aktif olarak folbiol kullanıyorum
Bume Yenianne7 bende bi bakayim ilaç olanları kullanmak istemiyorum 5 haftalık hamileyim kullanmak için geç kalmadım inşallah
Esyyyyyyy İlkinde kullandım şuan ikinci gebeliğim bulantı yapıyor içtiğim zaman çok nadir alıyorum folic1 vermişti doktorum
tugbadurmaz34 Esyyyyyyy akşam yatmadan içerseniz bulantı yapmaz zaten bunun özellikle içilmesi gereken net bir zaman dilimi yok ama genelde gündüz içilince bulantı yaptığı söyleniyor ben hiç yaşamadım
Yenianne7 Bume Yok şimdi tam zamanı doktor zaten direk yazıyor, yazarken sorun bu markayı o da uygun görürse yazsın, tabi devletin verdiğine göre biraz pahalı ama sonuçta kutu kutu almıyoruz bir kutusu epey gidiyor
Eko93 Ben multivit kullanıyorum en başından beri. Onn içinde 400 mg folik asit var. Hala kullanmaya devam ediyorum.doktorum emzirme döneminde de kullanırsın multivit dedi
Kedilibebekli Ben üçüncüye hamileyim üçünde de kullanmadım ama değerlerime baktırdım, folat eksiği olmadığı için kullanmadım eğer eksik olsa kullanırdım.
melo_26 Folik asit kullanmamanın zararları da var. Doktorunuza danışın ve kullanın. Nöral tüp defekti adında bir sağlık sorunu oluşabiliyor bebekler de Allah korusun. Herkesin genetiği farklı. Doktorunuza danışmadan lütfen kullanmamazlık yapmayın. Mesela benim genetiğimde ne kadar folik asit alırsam alayım desteklememe durumu varmış ve yetersiz kalıyormuş. Bunu doktor ilk söylediğinde çok şaşırmıştım. Folat içerikli vermişti bana.