Kızlar ben persiyel mol geçirdim dün doktorum artık bir problem olmadığını söyledi çocuk düşünebilirsin dedi 😌 Fakat ben korkuyorum ya gene kaybedersem bebeğimi diye ama o kadar çok bebek istiyorum ki anlatamam ne yapayım çok kararsızım varmı sizin öneriniz 🫠😘