Bengo Kızlar normalde yarın adet günüm ama ayın 17sinde kan verdim 96 küsür çıktı bugun kan verdim 165 küsür çıktı ne diyorsunuz bir aksilik var mı?
Umay1307 Bengo benim 17 sinde beta 75.3 19 unda 188.3 çıktı ama benim gecikmem de var belki normaldir
Marshmellom Bengo illa 2 kat olması gerekmiyor.sizinkide yakin artmış yoktur bisey. İçinizi ferH tutun
Umay1307 Normalde iki katı olması gerekiyor canım aynı hastanede aynı saatte mi verdin acaba Buda farkediyor çünkü biraz bile olsa
ecrnramo Yani 2 katı 194 yapar 160 ta yakın bi rakam tekrar bi kan verirseniz iki gün sonra sonuç belli olur
Umay1307 Benim betamın doktor nerdeyse 3 karı olduğunu söyledi ama herkesin bünyesi başkadır tabi önceki betamdan biride fazla artmamıştı canım gönlünü ferah tut iki gün sonra tekrarla
Umay1307 Bengo o konuda herhangi bir bilgim fikrim yok canım üzme kendini bir bakmışsın üç karı artmış yani olur böyle arada ama öyle sıkıntın doktoruna baş vur 😘❤️
Marshmellom Bengo normal yani şimdilik bisey yok bu beta da.stres yapmayın lütfen. O zmn dağa çok etkilenirsiniz
Gzn07 Bence gayet iyi canım moralini bozma kendini koru bol bol su tüket Allahım kucağına almaya nasip etsin 🥰😘😘