Seyhanshn Kubraanneoluyor Eliz ve Doğa ismini düşünüyordum. Eşim Elif isminde ısrarcıydı en başından beri ben de bu aralar İnci’ye taktım. Çok beğeniyorum. Büyük ihtimalle İnci Elif olacak 💖
Demet-Eser Bizde coknkararsiz kalmistik en son inci serra da kaldik insllh saglilla dogar ve simini veririrz
Ipekulas 199- bizde melis-ada-eliz-duru-beren hepsi arasında gidip geliyoz 4 aydır 😂 doğunca anca seçeriz heralde