Aysenurrrrbgccc Arkadaşlar 20 lik dişim aşırk halde ağrı yapıyor ve yarısı gömülü 30 haftalık hamileyim doktorum çektirmem de risk olmadığını söyledi ama diş doktorum röntgen olmadan çekemem dedi hamilelikte hiç röntgen çektiren oldu mu veya zararlı mı
Yusragezer Aysenurrrrbgccc diş tedavisi gördüm ama röntgen çekmedim ve röntgen hamilelere zararlı radyasyon çok çünkü Allah korusun bebeğine birşey olabilir hiç yanaşma röntgene
Aysenurrrrbgccc Yusragezer Ben de röntgen uygun değil diye biliyorum ama röntgen olmadan çekemeyiz dediler kurşun yelekle çekebileceklerini söylediler ben kabul etmedim
Yusragezer Aysenurrrrbgccc bencede kabul etmemek doğru olmuş diş ağrısını çeken bilir gerçekten senide anlıyorum ama mutlaka başka bir yöntemi vardır başka bir yere danışsan belki başka bir tedavi yöntemi denerler
Aysenurrrrbgccc Yusragezer Evet başka yerlerle görüşeceğim yarın illaki alternatif bir şey vardır diye düşünüyorum gerçekten çok kötüymüş ağrısı Allah kimseye vermesin😭
Yusragezer Aysenurrrrbgccc bilmez miyim ne gece ne gündüz uyudum artık uykusuzluktan da bitkin düşüyorsun ben artık duvarları koltukları yumrukluyordum rabbim yardımcın olsun inşallah
Aysenurrrrbgccc Yusragezer gerçekten öyle sabahtan beri ağliyorum denemediğim bitkisel şey kalmadı umarım böyle devam etmez birazda olsa geçer
Yusragezer Aysenurrrrbgccc kolonya basmıştım karanfil bastım karanfil yağı bastım sarımsak koydum tuzlu sirkeli limonlu gargaralar yaptım sıcak soğuk tamponlar yaptım bana mısın demedi hiç biri aksine ağzımın içini parçaladı yara etti bunlardan yapmadığın varsa yapma çünkü gerçekten bir işe yaramıyor daha kötü etmekten başka
Aysenurrrrbgccc Yusragezer Valla kolonya hariç hepsini yaptım parol kullanıyorum ama oda pek etki etmiyor