gokyuzununogrencisii hiç belli olmaz bir anda açıklık sancı olabiliyo bende 39da gittiğimde hiç bir belirti yoktu açıklık yumuşama sancı sıfırdı normalde bugün yatış vericekti 40 oldum yumuşama açılma sancı başlamış bebekte suyunda iyi eve git boş yere yormayalım bekleyelim iki üç gün daha dedi eve geldim sancılarım sıklaştı ☺️ Hepsinin vakti saati var Rabbim kolaylıkla sağlıklı doğum nasip etsin hepimize 🌸 her gün 7 adet hurma iki dilim ananas ve ördek yürüyüşü, çörek otu yağıyla karnıma masaj yapıyorum doktorum devam et aynı şekilde dedi