Zeyni_zeyni Kızlar 27.Haftada herkese selam 👋 Gebeliğim olmasına rağmen (bebeğimin cinsiyeti kız) çok hareketli değil doktora da gittim fakat bir sorun yok ama yine de merak ediyorum aynı şeyi yaşayan var mı ? Sadece yattığım zaman bazen hareketlerini hissediyorum bu arada bu haftalara kadar sadece 1 kilo almışım hiç kilo neden alamıyorum acaba sizde durumlar nasıl ?
251211 Zeyni_zeyni 23+4 deyim bende hiç kilo almadım ve hareketleri geceleri seyirme halinde hissediyorum
Tazeanne68 Zeyni_zeyni canm 33+3 um şuana kadar 0 kiloyla gidiyorum bebekte problem yoksa senin almaman bence daha iyi bu haftadan sonra hareketlenjr diye tahmin ediyorum benmki de belli zamanda ederdi sadece şimdi sürekli Bi hareketli maşallah
Aycan543 Zeyni_zeyni haftaya doğumum var İnşallah benim de öyleydi o haftalarda 30 dan sonra hareketleniyor dokundukca o da tepki veriyor her bebek aynı olmuyor ben bunu anladım
251211 Zeyni_zeyni inat etti ve göstermiyor ayrıntılı usg bile çekemediler düşün iyice gebe gibi değilim 😁