Mervekkurt hiç canını sıkma ben 19. Haftayı bitirdim . Yeni bitti kusma bulantı.. bebek beslenir onemli olan verilen ilaçları kullan ,su çok tuket yogurt sut ceviz badem findik taze meyve veya kurusu ,sebze tüket.. Yani yemek yiyemiyorsan diye üzülme.. bunlardan bi kısmı bile yeter hem sana hem ona .zencefili şeker bana iyi gelmişti .. rahatlatıyor biraz . ( bim A101 lerde var ). Ben de 3 kilo verdim.. 9 ay böyle gidecek zannettim .. Çok şükür geçti.. ve bebeğin kilosu suyu herşeyi yolunda .. 👍👍🤗🤗