Oztrk hamileliğe bağlı böbrek genişlemesi olabiliyor bende de 5. Ayda çıktı kırmızı idrarla anladım çok şükür ağrım yok doktor şaşırıyor hatta böbreğim genişlemeye devam ediyor doğumdan sonra düzelirmiş ancak aksatma mutlaka söyle doktoruna. Bende iğnelerini ve ilaçlarını kullandım o zaman yoktu