15 haftalık hamileyim bir türlü bitmeyen öksürüğüm var kızlar 2 hafta olacak yapmadığım kalmadı, ama dayanacak gücüm de kalmadı doktora da gittim herhangi bişey söylemedi bitkisel çaylar falan..öksürmekten çok kasılıyorum karnımın içi acıyor korkuyorum da bebeğe bişey olcak diye, önerebileceğiniz altarnatifler var mı