bedissso Merhaba, ben öneririm. Çok ilgili birisi. İstediğimde kendisine her zaman ulaşabildim. Doğumum tatil zamanına denk geldi resmen işini bırakıp yazlık haliyle koşarak benden önce hastaneye ulaşmıştı. Normal doğumu çok destekledi bende. Öyle ki ben istemiyorum dediğim halde son ana kadar normal doğsun diye diretti. Artık doğum sancılarına dayanamadığım için sezaryene resmen ben ikna ettim diyebilirim. Sezaryenden sonrasında da hiç sorun yaşamadım. Tabi herkesin süreci çok farklı ilerliyor. Sizde de kesin böyle olur diyemem ama bir görüşüp fikir edinebilirsiniz bence. İnstagramdan da bir takip edebilirsiniz.