Kızlar ekimde bir kürtaj geçirdim üç ay toparlanma sürecim oldu şuan tekrar çocuk düşünüyoruz bu ayı değerlendirdik adetime 4 gün var erken gebelik testi yaptım tek çizgi çıktı ama sol taraflı kasık ağrım var batma şeklinde değil kürtaj sonrası ağrıya benziyor benzer durumu yaşayan oldu mu