Oğlum 4 yaşında kreşten adonevirus getirdi önce göz iltihabı sonra boğaz iltihabı şeklide geçirdi ve.bana bulaştı gözüm şişti iltihap oluştu damla verdiler kullandım şuan da grip gibi oldum hemde boğaz iltihabı oldu bogazlarim sis yutkunamiyorum yattigim anda oksuurk giriyor ne icicem bilmiyorum nefes alamıyorum burnum akmiyor çok kötüyüm bitkisel bişey napabilirim lütfen yoruma bekliyorum iyilesemiyorum mahvoldum