Gulcangzl16 Kızlar 2. Günüm bugün sürekli yürüyorum gazımı çıkardım ama yine de çok gaz sancım var dikiş yerlerin acısı tamamen ne zaman geçti sizde
Tuba0404 Gulcangzl16 20 gün oldu 2. Sezeryan ilkini hiç bilmedim ama bunun ne ağrısı nede yanması bitti daha ama ben sezeryanla beraber karın yağımı da aldırdım belki oda etkiliyordur iyileşme sürecini
likesah Gulcangzl16 bebekle ilgilenirken anlamadan geciyor zaman beni odemler cok zorlamisti daha 2 ay oldu ama sanki seneler gecmis gibi ustunden 😅 saglikla buyutun bebeginizi🙏🏻
1ciftyesilgoz İlk iki gün hatta 3 gün dw olabilir bu gaz ağrıları olabiliyor . Ben ilk gün tuvalete çıktığım ve gaz çıkardığım halde gaZdan ötürü ağrım oluyordu . Ama bir hafta da toparlıyorsun baya baya.