Zeryacano Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim, bugün kontrolüm vardı herşey yolunda gözüküyor fakat kalp atışı görülmedi. normalmi acaba?
Tnhn Zeryacano evet normal kese oluşumu yeni olduğu için bı dahaki gidişinizde hem bebeğinizi görürsünüz hemde kalp atışını duyarsınız endişe edilecek bir durum yok inşallah ☺️
Hazar12-28 Zeryacano bugün aynı şeyleri doktor bana da söyledi kese var fakat bebek kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi size bi süre verildi mi cuma başka bi doktora daha gözükmrk istiyorum içim hiç rahat değil
Zeryacano eea evet kese ve içinde bebek göründü, fakat çok küçük dedi doktor bu yüzden kalp atışını görmedi çok endişelendim. 1 dış gebelik bir normal birde boş gebelik geçirdim geçmişte, şimdi artık çok korkar oldum
Zeryacano Hazar12-28 iki hafta sonraya randevu verdi. 8.inci haftada gelin dedi, herşey daha net olmuş olur dedi