Bernazumra anladım canım ben normalde edremitte oturuyorum edremitte doğru düzgün bi doktor olmadığı için ona gittim testlerimi faln yaptırdım doğumumu da orda yapmak isterdim ama uzak düştüğü için zor gibi ama çok iyi doktor ilk defa öyle bir doktor gördüm 😊