Sumeyye_80_bayram bende Aşılama yaptırdım ilkinde tuttu su an yanyana uyuyoruz 3 yaşında kızım Ankara Bilkent Şehir Hastanesi’nde yaptırdım çok memnundum hem doktorlardan hem personelden hem de çok uygu du fiyat olarak bir tane çocuğum olduğu için paralı oldu bana bir jel vermişti doktorum aşılama yaptıktan sonraki 2.gun günaşırı ilişkiye gir bu jeli ondan sonra oraya sür yarım saat yat sonra kalk duşunu al demişti bende uyguladım sonra 13.gunde evde ovulasyon testi vardı onda denedim baktım hamileyim hemen sağlık ocağında kan verdim çok şükür ilkinde tuttu tutmasaydi direk tüp bebek tedavisine başlayacaktı onda kullandığım ilaçların etkisi mi bilmem hem 1 sene sonra oğluma oglumdan bir sene sonra kızıma hamile kaldım 4.cuye çok şükür