Ravza-Acar1 Kızlar selam doktorum kan düşük geldiği için hap verdi ama içemiyorum kusuyorum ne yapabilirim ???
Yenianne6706 Ravza-Acar1 bende de aynı etkiyi yaratmıştı, ferplex şurup şeklinde olanları yazdırdım ne mide bulantısı kaldı ne bişey :) haplarda bulunan bir maddeye alerjin var demekki seninde
snowglobe Ravza-Acar1 Bi sıkıntı olmaz heralde bilemiyorum ama reçeteli ilaç mı. Eğer durumunuz müsaitse özel ilaç tavsiye etsin onlar mide bulandırmıyo
Fhnxxhnxdhnbg- Benimde aç karmına alınca çok bulandı Ravza-Acar1 Benimde Sabah aç karnına Aldmda çok bulandırdı şimdi gece uyumadan içiyorum bulantı yapmıyor hiç
Ravza-Acar1 Yenianne6706 bende direkt iğne isteyecektim şurup ta mide bulandırıyo diye duymuştum nasıl yükseldimi peki kanınız
Yenianne6706 Ravza-Acar1 7lerdeydi sanırım bir ayda 12oldu normali 13 zaten minik shot şeklinde şuruplar eğer vişne suyundan mideniz bulanmıyorsa bulanmaz sanmıyorum. Ben yanına limonlu su alıyorum ilacı içer içmez limonlu su içiyorum
Gldnzylmz Ravza-Acar1 bende içemiyordum devletin karşıladığını. Lipozone demir diye özel bir ilaç yazdı sonra mis gibiydi çok rahattı o ilaç. sorun bir doktorunuza isterseniz