bilgeckr mrb canım rabbim tez vakitte seni kurtarsın sağlıkla bebeğini kucağına alırsın bnde senij gibiydim ilk hamileliğim de hiç açılma olmadan gittim suni sancı bağladılar ilk şişe işe yaramadı açılma olmadi ikinci şişede sıkılaştırıcı iğne de eklediler yavaş yavaş açılma oldu evet sancı çok oluyur bebeği kucağına alınca geçiyor hepsi rahat ol hiç kötü düşünme tlfunla uğraş zamn geçsin yada eşinle görüntülü fln konuş iyi gelir