Fadime89 38 + 3 haftamdayım. ishal oldum ve sürekli gazım var gibi. Doğum belirtisi olabilir mi ? Bide ne kadar sürede olur. Salı günü sezeryan günüm
Hanne Fadime89 Bir tek ishal ile Doğum belirtisi olduğu söylenmez. Normal Doğum belirtisi uzun süreli sancılarla başlar ve artarak devam eder.