Dikkat-BebekVar Hanımlar ilk doğumumu özelde sezeryan yaptım, şimdi yine hamileyim ve özel hastanelerin fiyatları almış başını gidiyor. Devlette sezeryan süreci ve sonrası nasıl geçiyor acaba? Tecrübeli olanlar lütfen deneyimini paylaşabilir mi?
Deletedmom_110 Dikkat-BebekVar bende aynı durumdayım ilkini özelde swzeryan yaptım ikinciyi Başakşehir Çam sakura şehir hastanesinde düşünüyorum siz hangi ildesiniz
zumraninannesii Dikkat-BebekVar ben antepde oturuyorum sezaryen oldum devlette farkı vardır illaki ama devlette çok iyi ben yine hamileyim 16+2 haftalık yine devlette şehir hastanesi de yapmayı düşünüyorum kısmet olursa inşallah bn memnun kaldım iyi ilgilendiler bnmle bebeğimle iyiydi yani
azracan20 Dikkat-BebekVar canım ben devlette yaptım oğlum sarılık tuttu iki gece kuvözde kalması gerekiyordu bir de benim tansiyonum hiç düşmüyordu o yüzden de gözlem altında kaldım toplamda 6 gün 6 gece 7.gün eve döndüm bi sıkıntı olmazsa en fazla iki gün içinde taburcu oluyosun refakatçim annemdi o da günlerce yanımda kaldı aynı odada tabi hasta olmazsa benim odam 2 kişilikti başka doğum yapan olmadığı için o diğer yatakta yattı hep yemek kahvaltı akşam yemeği falan hepsi geliyor başka sorun varsa sorabilirsin
Dikkat-BebekVar Deletedmom_110 Ben darıcadayım farabi hastanesini düşünüyorum ama çok tedirginim aynı zamanda
Arsell Deletedmom_110 ben de sakurayi düşünüyorum ama ikili oda denk gelirse nasıl olur bilmiyorum.. rahat edemem😞
Busrabusra33 Deletedmom_110 bende aynı sizin gbi ilkini özelde yaptım sezeryan şimdi cam sakura düşünüyorum acaba nasıl iyimi
Nursl7 @Dikkat-BebekVar bende ikinci doğumu devlette yaptım iki gün kaldım eşleri refakatçi almıyorlar belirli bir ziyaret süresi var onun dışında alınmıyor
Dikkat-BebekVar Nursl7 Ameliyata takipli doktorunuz mu giriyor yoksa herhangi bir doktor mu? Bir de personel davranışı ve temizlik nasıldı?
Sedaerva Bende aynı sekilde iki doğumumuda özelde yaptım bunu devlette yapicam ama çok endiseliyim sezeryan olucak ama yinede yapılacak muameleden korkuyorum tecrübeli anneler varsa paylaşsın özellikle Samsun kadın doğumla ilgili bilgisi olan varmi
Dikkat-BebekVar Sedaerva Bende muameleden dolayı baya tedirginim, özeldeki doğumumda ilgi alaka mükemmeldi o yüzden biraz cesaretim kırık devlete karşı
Delidolu Dikkat-BebekVar bende DaricaYa faraBide ikinci Sezeryanimi Olucam siz haNgi Doktora Gidiyorsunuz
Dikkat-BebekVar zumraninannesii Sonuçta en fazla 2 gün kalacağım ne olabilir diyorum ama bir yandan da içim rahat değil, keşke her hastane aynı olsaydı.
Dikkat-BebekVar Yenianne7 İmkanım var aslında ama sanki özeller artık kaptırabilmece fiyatı yaptılar, doğuma 40 bin vermek ne bileyim ya israf gibi bişey oldu artık
zumraninannesii Dikkat-BebekVar valla bn memnun kaldım temmuz sonu ağustos başı doğumum olacak inşallah rabbim kısmet ederse Gaziantep şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum yeni açıldı bı doktor var Çarşamba günü randevum var herkes çok övüyor eğer beğenirsem o doğumumu gerceklestirsin istiyorum hakkımızda hayırlısi olsun
Dikkat-BebekVar Delidolu belirli bir doktorum yok hangisi denk gelirse ona gittim son gittiğim murat epözdemirdi, nasıl memnunmuydunuz hastaneden ilgiden falan bide kendi takipli doktorunuz mu yoksa kim denk gelirse o mu giriyor ameliyata
Deletedmom_110 Arsell evet tek kötü yanı o doktorlar ve hastane gerçekten çok iyi muayeneye gittiğimde gördüm sıra beklerken kadınlarla sohbet ettim birinciye memnun kalıp ikinciye gelenler vardı eşim orda çalıştığı için o konuda şanslıyım ☺️ tek kişilik oda ayarlarız dedi bakalım 🥰
Deletedmom_110 Busrabusra33 normal doğum konusunda iyi değilller diye duymuştum tabi bu kişiye doktora göre değişiyor sezeryan olan tanıdıklarım hepsi memnun ayrıldı tek kötü yanı tek ve çift kişilik odalar var şansına ne çıkarsa eşim orda çalışıyor ayarlatırız dedi onuda..özele dünya para vermektense orayı düşünüyorum önyargılarımı kırıp kez muayeneye gittim öyle güzel ilgililer ki çok hoşuma gitti bakalım hayırlısı hepimiz için ❤️sizin kaç haftalık benim 9+4