Bugün ilk çatı muayenemi oldum. Bir haftadır bunun süresiyle geçti günlerim ama el mecbur olacağız diye gittik. Çatala oturduğumda hala heyecanlıydım. Sonra nefes alıp rahat bıraktım kendimi ve ilişkiye girmek gibi diye düşünceler geçirdim aklımdan. Tabiki biraz acıdı ama öyle aşırı derecede değil. Hatta kasmasak hiç acıyacağını sanmıyorum. Ama ister istemez kasıyor insan kendini. Gerçekten korkmayı gerektirecek kadar değilmiş. Merak edenler için tecrübemi paylaşmak istedim.
Bir de sorum var 38+4 teyim. Doğum yapmış olanlar ne gibi yöntemlerden sonra doğumunuz başladı öneriniz varsa alabilir miyim?