TugbaAleyna Kızlar sante çatlak kremi kullanan var mı acaba? Çoğu memnun kalmış, gerçi ben 37 haftadayım herşeyi kullandım ama malesef ki çatladım 🥴
Eftelya-129 TugbaAleyna bn kullandım hiç bir işe yaramadı yorumlar da işe yarıyor fln yazıyordu yorumlara Bakarak aldım ama pişman oldum hiç işe yaramadı yani şöyle şöylim size ne kullanırsan kulan çatlak olacağı varsa olur engel olamazsin