Aslisko bence molfix pure and soft iyi, üstelik kalıbı büyük hem de bayağı. Ben hangi numarada isek onu stok yaptım. Şu an 4 paket 86 lı 4 numara aldım mesela. 1 numaraya gelince evet ilk zamanlar çok kaka yapıyorlar bı yüzden minimum 6 bez değişmeyi düşünerek bi sayı belirleyin. Benimki 180 çoktu indirimde diye öyle aldım ama dediğim gibi ziyan olmadı. Sonlara doğru 2 numaraya yakın 2 numarayı gece kalan 1 numaraları gündüz kullandım sızdırma vesaire olmasın diye. Pişik konusuna da gelince yine molfix in sarı paket olan izotonik sulu ıslak mendilini kullandım. Doğduğu andan itibaren de beze alışması,pişik olmaması için de 2 hafta boyunca bepantol sürdüm. Bebeğim 6 aylık hala aynı devam ediyoruz. Molfix kalıpları diğerlerinden daha büyük ama netten bi bakın.