Hem özele hem devlete gidip sürekli kontrollerde iri bebek kelimesini duyarken bir aydır asla kilo almıyor bugün doktorun biri 4 hafta geri de kalmış dedi acilde ki 3 hafta geride kalmış dedi ve bunu ben fark ediyorum geliyorım gidiyorım aynı kiloyu söylüyosunuz bir ay öncede bu kiloydu dediğimde inceleyip aa evet karnı çok geride riskli gebeliğe gitmen lazım acil deniliyor
Aşırı saçma bir durum içindeyim