Kızlar 10 ay boyunca thromazol kullandım zehirli guatrdan dolayı şimdi yeni hamileyim Dr değerlerin normal dedi ama tsh değerim15 günde 1.60 dan 0.80 e düşmüş.propcyil vereceğiz dedi.bu ilacı kullanan benimle aynı problemi yaşayan var mı hamileliği nasıl geçti?