Teraziii Kızlar ben gıda teknolojisi okudum. Ama doğru dürüst hiç iş bulamadım başka yerlerde çalıştım hep. Sımdı ikinci çocuğuma hamıleyım. Hazır evdeyım KPSS çalışsam sizce nasıl olur yanı sorum şu KPSS ile atanabiliyor muyum süreç nasıl oluyor.
Saba00 Teraziii bende makine teknikeriyim kpssye hazırlanmaya çalışıyorum artık nasıl olacaksa çocuklarla
Saba00 Teraziii geçen sene 60 puan alan atanıyordu bu senede puanın o civarlarda olması lazım ama o bölümden atanma oluyormu onu bilmiyorum