Pinkk444 Kızlar keseyi gördük 5+1 kalp atışlarını ne zaman duydunuz yazar mısınız benim gibi 5 haftada yukardan kese görenler yazabilir mi
hiraa_ Pinkk444 normalde 6. haftadan duyulur ama ben 7+7yim bugün gittm duydum gayet net sen de 8 gibi gidebilirsin insan heyecanlanıyor ama 🥰🥰
Happy-melek1997 Pinkk444 ben pazartesi günü keseri gördüm 5 haftalık çıktı usg de cuma tekrar çağırdı sadece kese vardı bebek yoktu daha bende inşallah bebeği görmeyi ümit ediyorum kalp atışı için erken bence
hnyildirim Bende 5 haftalıkken gördüm dr 15 gün sonra gel kalp atışı için dedi ptesi gideceğim kalp atışı için 8. Haftada duyuluyor genelde kalp atışı
Naime80 Öncelikle rabbim bebişlerimizi kucağımıza sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin 🤗🙏Bende 7ci haftamda duydum kalp sesini
Ebruxxxx kızlar bend3 5 hastalığım ama 2 hafta sonra doktora gitmeyi düşünüyorum hem kalp atışı hemde k3se için ilaç falan verdilermi size folik asit falan 5. haftalarda
Beroglu Ebruxxxx 5 haftalığım doktor folik asite başlattı her doktor kesin başlatıyor zaten. Bir de D vitamini eksikliğim vardı o yüzden takviye damla verdi kan değerlerim sınırın bi tık üstündeydi o yüzden vermedi
Bbgmsc Herkes karından mı gördü? 6 haftalıkken gitmek istiyorum ben de ama alttan muayene istemiyorum açıkçası
Beroglu Haftam kese göründü 10 gün sonra gel kalp atışlarına bakalım dedi korku ve heyecanla bekliyorum